Dział serwisowy firmy TECH Sterowniki znajduje się w Bulowicach i powstał w celu udzielania wszechstronnej pomocy użytkownikom naszych urządzeń. Pracownikom serwisu możesz zlecić naprawę swojego urządzenia, uzyskać fachową pomoc techniczną oraz odpowiedzi na pytania związane z różnym aspektem działania urządzeń.
Z pracownikami działu serwisowego naszej firmy możesz się skontaktować zarówno mailowo, jak i telefonicznie.
Preferowany sposób to zapytanie mailowe, które są rozpatrywane w ciągu 24 godzin od dokonania zgłoszenia. Jest to o tyle wygodne rozwiązanie, że w zakładce Kontakt możesz od razu z listy rozwijalnej wybrać temat wiadomości i w wyznaczonych polach podać niezbędne informacje, które pomogą w szybszym udzieleniu fachowej pomocy.
Problemy związane z pracą sterowników firmy można zgłaszać zarówno w okresie trwania gwarancji, jak i po jej zakończeniu. Zanim jednak wyślesz urządzenie do naprawy, możesz najpierw wykonać dwie inne czynności. Jakie? Czytaj dalej.
Na stronie: https://www.techsterowniki.pl/serwis/faq zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z pracą oraz obsługą naszych sterowników kotłowych. Fachowych porad na temat przyczyn awarii, a także sposobów ich diagnozowania udzielają pracownicy naszego działu serwisowego. Treść została podzielona na dwie części:
Znajdziesz tam informacje na temat czynności, które możesz wykonać samodzielnie, by przywrócić prawidłowe działania sterownika, a także, kiedy trzeba skorzystać z pomocy serwisu. Nie działa pompa CO lub CWU? Nie pracuje wentylator i podajnik w trybie pracy automatycznej? Sprawdź, co radzą nasi fachowcy! Czasami wystarczy zmienić pewne, konkretne parametry pracy sterownika głównego czy przywrócić ustawienia fabryczne, by urządzenie znów działało prawidłowo.
Jeśli w FAQ nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące pytanie, skontaktuj się z pracownikami działu serwisowego (mailowo lub telefonicznie). Rozmowa ze specjalistą często prowadzi do rozwiązania problemu i wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących pracy urządzenia.
Jeśli po konsultacji z fachowcem okaże się, że urządzenie wymaga naprawy w serwisie, to prześlij je na adres serwisu z krótką informacją na temat powstałego uszkodzenia. Serwisanci dokonają analizy uszkodzonego sprzętu oraz zdiagnozują przyczyny awarii. Następnie skontaktują się z klientem w celu uzgodnienia kosztów, terminu naprawy oraz poinformują o rozliczeniu procesu reklamacji. Po dokonaniu naprawy sterownik zostanie odesłany na wskazany adres.
Protokół zlecenia serwisu znajdziesz na stronie:https://www.techsterowniki.pl/serwis/!uploads/zlecenie_serwisowe.pdf. Podaj w nim swoje podstawowe dane, wskaż model sterownika, jego numer seryjny, datę zakupu oraz opis usterki. Jeśli wraz z formularzem przesyłasz dodatkowe dokumenty, to również zaznacz to w formularzu. Protokół podpisz własnoręcznie.
Pamiętaj o zabezpieczeniu urządzenia, by nie uległo uszkodzeniu w czasie transportu. Po starannym zapakowaniu przesyłki możesz ją oznaczyć napisem „OSTROŻNIE”. Do przesyłki dołącz kartkę z danymi adresowymi. Dokładnie opisz usterkę, by naprawa trwała jak najkrócej. Pracownicy serwisu starają się, by urządzenie było w naprawie maksymalnie 5 dni roboczych. Naprawy odpłatne są konsultowane z klientem oraz dostarczane przesyłką kurierską.
W firmie TECH Sterowniki gwarancja na sterowniki do zarządzania ogrzewaniem jest udzielana na 24 miesiące, licząc od dnia wydania sterownika klientowi. W tym czasie wszystkie wady powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu są rozpatrywane w terminie 30 dni od dokonania zgłoszenia. Jeśli urządzenie było wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem, zaleceniami instrukcji obsługi oraz dostarczysz kartę gwarancyjną i dowód zakupu, serwis bezpłatnie usunie niesprawność. Aby bezzwłocznie zgłosić reklamację w okresie gwarancji, możesz wysłać zgłoszenie za pośrednictwem formularza dostępnego na naszej stronie. Zgłoszenie reklamacyjne w formie elektronicznej jest wystarczające, by uznać, że zostało dokonane w terminie obowiązywania gwarancji. Najważniejsze informacje na temat gwarancji naszych urządzeń przedstawia poniższa grafika.
Przyczyny awarii sterownika mogą być różne. Bardzo częstą jest nią jego nieprawidłowa obsługa czy montaż. Kilka wskazówek jak dbać o swój sterownik znajdziesz poniżej.
Wszyscy użytkownicy produktów firmy TECH Sterowniki mogą liczyć na serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny sterowników. W razie jakichkolwiek pytań związanych z funkcjonowaniem urządzeń możesz skontaktować się mailowo, telefonicznie lub bezpośrednio z doradcami technicznymi naszej firmy. Zapewniamy pełne wsparcie techniczne. Jeśli już teraz masz pytania związane z naszymi urządzeniach, wyślij je tutaj.
Brak komentarzy